There was an error in this gadget

Saturday, September 13, 2008

MAY THE BEST WIN TMR! AND WE SHALL BE THE BEST! :)

Friday, September 12, 2008

FEATURED MODEL FOR FRIDAY: DONNY

out of all my shots taken.... this is the best so far... (donny dun hao lian wors!) hahaha... anyway thanks donny for ur time... now u are in hot demand to act in short film!

wau... tired sia.... never see u train canoepolo until so tired... u punch who until so tired? 


CHAO AH BENG! *tsk*tsk*


BYE DONNY! GET LOST! DUN COME BACK!


oh.... donny... so u wanted to punch this pervert staring at u from the window right??? hahaha.... chill la chia meng... joking only ok? hahaha

i love reflections....

donny's precious pillow.... i farted on it... LOL

that's the end of all the photos i wanted to show all of u.... pls do visit casual poet at chinatown n take a look at weidong's photos :)

Thursday, September 11, 2008

ALVIN LEEEEEEEE 
SHARON AUUUUUUUUU

OMG OMG!!!! I SAW SHARON AU ON TUES! I FREAKING EXCITED CAN!!! aisha they all asked me go break fast with them... initially i had plan to study with weidong n chuanyang end up cancelled then i was thinking of study at home but just go ahead n have dinner with them n so i have the chance to meet her!!!! WOW!!!!!!


aisha tag this on my facebook... hahaha.. that is the exact words that i said..... all my classmates said my face expression is really priceless! hahaha... i was beaming all the way!!! sharon au is soooo sooo friendly can! then i chat with her for awhile... she was actually back for holiday n she leaving tmr (wed) for france for 1yr exchange program (alot $$$) anyway my younger bro this oct also go france 1yr... (can i visit u at france, sharon?) hahaha... so anyway... i forgot that sharon is studying at WASEDA uni... its the same as CHU! i forgot to ask chu if he got see sharon around in sch!!! but anyway they also diff course... so she just continue to chat with me!!! ahhhhh!!!! (i so wanted to SCREAM!!) hahaha...

anyway... she is my ALL TIME FAV IDOL.... and this is my first time meeting her... then she told me she went to do facial n very pretty today... HAHAH... she really dun age at all can! she look exactly the same 10 yrs ago! i still remember last time in pri 5 pri 6... i was so crazy over city beat... she act as the girl that always have no time! hahaha and i am the guy that always have no time too! so aren't we compatible?! haha... and she act as the CHEN MEI GUAN GUAN GUAN GUAN GUAN.... damm classic.... aiyo.... i miss her acting on tv!!! COME BACK SOON!!!


nabilah keep camwhoring... she will just pose at any camera! hahaha


SAMIR the driver! thanks for sending us to holland v!! hahaha in the car damm funny... we saw some scandal couple then the girls scream damm loud la! n samir wind down his window n shout! WTF! i am in the car with mad man n women....


sujana & dawn... dawn looks abit like donny hor? hahaha tmr u compare donny photo n dawn... hahaha... anyway dawn reaction always DAMM BIG! damm funny hahhahahaa....


my cannot make it hair... hahaha... 


we went to the pizza place again!!! its damm damm nice! i want go back there again!!


I LOVE MY PIZZA!!!! Egg + spinach + salami!!! damm nice!!!
 I LOVE MY CLASSMATES! hahaha
YAN YI u miss another fun outing! HAHA
FEATURED MODEL FOR THURSDAY: EDWIN

edwin's room changed TOTALLY!! if u really follow my blog... i took some pic of his room during his bday early this yr... and oh my god... its damm nice! hahahah


i love the wall... damm nice...


quilt..


Emo-ing


cant remember...  some of the above photos are taken by chia meng....

tmr will be the last n the BEST photos taken by me.... DONNY... ( u dun hao lian ah!)

Wednesday, September 10, 2008

wa.... i am listening to tanya chua new album... my space.. i was really excited to listen to blower's daughter cuz i love damien rice songs... hence i want to hear tanya's cover... then after that i heard this track.... OMG!!! DAMM NICE!!!! hahahaa currently playing on blog... IS IT OVER? i just simply love tanya....

anyway have u all seen the new ipod nano? ITS DAMM YUMMY CAN!!!! so colourful until i dunnno which colour to choose.....as if i buying hahaha... but actually i am gonna buy the shuffle! hahaha i think i getting the red one even though i love blue.... yes u may ask why i wanna get shuffle when i have my ipod touch.... cuz i want to use it for running or gym or outdoor stuff...if u have lobang to get new shuffle for cheap price tell me!

anyway yest i saw SHARON AU CAN!!! i was like SOOOOO EXCITED!!! hahaha i will post OUR PIC soon.... anyway its on my facebook profile pic!!! HAHAH I LOVE SHARON AU!!!
FEATURED MODEL FOR WEDNESDAY: GARY

i wish i have abs like gary... I AM TOO LAZY!! FATTY ALVIN LEE.... anyway go visit casual poet cafe at chinatown n take a look at the photos... ITS FREE! check out the place... 


gary & care bears....


care bears will protect u when u sleep.....


cant remember if i took this or chia meng took it...

tmr will be edwin....

Tuesday, September 09, 2008

FEATURED MODEL FOR TUESDAY: WINSTON

weidong.... adjusting the light.... 


chia meng... playing with the light....


winston....


can see face wors! hahaha if u went to see the one at the cafe u know why i said that....


double reflections


smellly!

tmr model will be Gary :)
5th Japan Trip 2008
Day 4 - Shibuya, Omotesando, Yokohama

SHIBUYA!!!!! still the same place.... i love the place!! its sooo confusing yet so nice to walk around....


shibuya train station... like so old n anyhow....


ducky plaza.... lucky plaza's friend??


haji told me he went for this concert..... i guess alicia keys went tokyo after singfest....


my BRUNCH!! only $10 nett.... in singapore will cost much more lor....


ROWDY BOYZ + JIUN @ SHIBUYA, JAPAN


SHOPPING SPREE @ FCUK!!!! 


I AM AS GREEN AS THE ROAD!!!

OMOTESANDO!!! WELCOME TO THE HIPPEST PART OF TOKYO!!!


we saw this dog damm cute... then ben go n play with it.... the auntie damm rich!!! everything on her is LV!! even the dog leash!!! WTF!!!


damm sad la... the place is undergoing some renovation then cant go in.... its like damm nice n i heard so much abt it.... TAMADE!!!


dun worry... omotesando i will be back for u on my 6th trip to japan! HAHA!!!


our late lunch/early dinner!!! hahah yum yum... its also abt $10... cheap hor! COME JAPAN!



diff kind of water melon!! damm ex la... got heart shape got pyramid one... square so common... damm funny la i wonder who will buy all these weird melons! if its cheap its ok but its FUCKING EX!

OMG! i search the whole japan for this for the past few days n finally found it... its damm damm nice... last time miho intro to me n i got HOOKED!!!


this place built 4months after i left japan 2yrs ago! and when i went there again this aug... they celebrated it 2yrs anniversary! it looks like clark quay man!!!


yokohama ferris wheel!!!! my camera sucks la... stupid panasonic just low batt on me n focussing is sooo bad....



we went to watch the trick performance by this guy he is damm funny... and he in real person looks like DONNY! hahaha... and talk like him... always damm excited one... hahaha... and his trick is damm good!!! damm joker... no wonder the junior guys' team is call JOKERS.... hahahaha

Monday, September 08, 2008

QUILT @ CASUAL POET
http://blog.casualpoet.com/

this is soooo overdue! sorry weidong... i am suppose to post this up since i came back from japan... anyway this is a showcase of photos taken by weidong... if u all are free pls go take a look... visit the website above n check out the cafe... is open by rebecca... her cafe is really really very cosy n good for chill out... and her cafe also sells those very cute stationary n other stuff...

for this photoshoot... chia meng help out with the lighting and i help to get models for weidong... i would like to thanks all my friends & juniors who offer their time for this photoshoot :)

so for the next 5 days on my blog... i will post up the 5 featured models out of the rest.... the photos posted here are taken by me and as usual... i dun photoshop my photos... for weidong's version u have to visit the cafe n take a look at it...

meanwhile... ENJOY!!! 

wei dong & chia meng....

FEATURED MODEL FOR MONDAY: XAVIN


xavin room has really really nice view of sunset!! so the moment we reached his place... we quickly took out all equipment to take him with the sunset as the background... but due to something happened... we didnt have the lighting for the shoot after 5mins in his room... hence i couldnt get a nice photo of xavin... so xavin too bad... donny got more nice photos than u! haha...

xavin window's grille is nice! penguin... hahaha... and nice baby photo! 


yup... i only these 3 photos... not gonna post the other photos here.... and xavin ur hair last time nicer... NOW LIKE SHIT! haha....

tmr will feature winston....

EruPIC