There was an error in this gadget

Saturday, November 29, 2008


i am so happy to have a car to drive for 2 weeks :) just now went to my grandma's old place... the place where i spent my early yrs there.... at macpherson, circuit road... i just love the food there... cheap n yummy... so i was there having my all time fav lor mee... it is the only nice lor mee that i ever like... reminiscing my childhood... walk by the place that i used to play catching... 

those were the days... soon i will be 23.... and even though i am turning 23 soon... but i still like a bloody kid who is super in love with snoopy n woodstock! everyday i will read the comic strip in the straits times life section... haha

this is the song that i want to express it thru my blog.... enjoy....

PS: it is a very very long song but its damm nice... i first heard it when i was 19... i have been waiting for almost 3yrs plus to post it here... soooooo FINALLY!

"we cant change our past, but we can shape our future" - Erubin

JIMMY EAT WORLD - 23


I felt for sure last night
That once we said goodbye
No one else will know these lonely dreams
No one else will know that part of me
I'm still driving away
And I'm sorry every day
I won't always love these selfish things
I won't always live...
Not stopping...

It was my turn to decide
I knew this was our time
No one else will have me like you do
No one else will have me, only you


You'll sit alone forever
If you wait for the right time
What are you hoping for?
I'm here I'm now I'm ready

Holding on tight
Don't give away the end
The one thing that stays mine

Amazing still it seems
I'll be 23
I won't always love what I'll never have
I won't always live in my regrets


You'll sit alone forever
If you wait for the right time
What are you hoping for?
I'm here I'm now I'm ready
Holding on tight
Don't give away the end
The one thing that stays mine

You'll sit alone forever
If you wait for the right time
What are you hoping for?
I'm here I'm now I'm ready
Holding on tight
Don't give away the end
The one thing that stays mine...

*highlight in blue is my fav part

Friday, November 28, 2008

FIRST LIGHT

omg!!!! today i just went to watch first light... the play is soooo FUCKING GOOOOOD!!!! i just love neo swee lin la!!! she is really very very goood.... i watch until cry can!!! argh!!! i dun want spoil anything... u all just go catch it... left tmr n sun... its only $38 and free seating... its damm damm freaking goood... so pls go catch it...  u wont regret....got lim kay siu also and all the rest of the casts is really really damm gooood!!! yao, lianne, vanessa all my friends all watched before me... all told me is damm good toooo!!! argh!!! i feel like watching it again la!!! they should really film and release it as DVD!!! itsssssss SOOOOOOOOO GOOOD!

FIRST LIGHT

If all the world’s a stage, what scene would you offer as a last encore?

Trapped in a limbo between existences, seven deceased Singaporeans are reading their own obituaries.

A postman, a teacher, a grassroots leader, a businesswoman, an actress, a taxi-driver and his wife, seven elderly strangers with little in common in Life; now find themselves together as they face the greatest adventure of their lives - Death. Before this wait is over, they must each revisit, relive, re-enact the most significant moment in their life. Only then can they move on.

At turns funny and profoundly-moving, FIRST LIGHT is a thought-provoking play that invites you to step beyond the veil to discover how sometimes, it is only after death that you really begin to live.

AN ORIGINAL PRODUCTION from TOY FACTORY, directed by NELSON CHIA.

Thursday, November 27, 2008

u know why if u keep going zouk on wed nite is bad??? cuz its MAM-BORING!! *YAWN* (mam = 满)
wau! alvin msg me to go mambo!!! i am soooo excited!!!


i love this japanese cafe la! its freaking freaking gooood!!!  its call BON GOUT... it is DIRECTLY opposite butter factory.... check it out! the food is FUCKING GOOOOD!!! and if u nv been to japan... this place SMELL LIKE JAPAN!


WAU!!! THE FOOD IS FUCKING GOOOOOD!!! CANT WAIT TO EAT! hahaha

yeah i ordered stirred fried pork with eggplant!!! damm fucking nice!!! seriously... i want to learn how to cook that...


nabilah went crazy at zouk!!!


nabilah is the new pussy!!!! 

i mean pussy cat doll la...

wat u thinking!
my class with special guest... eunice ngiam!!!


eunice, julin n me..... and apparently eunice n julin are best friends.... LOL.. they just met each other first time only lor...


the all new SPICE GIRLS.... oh... nabilah end up quitting pussy cat doll to be part of spice girls...


vanessa act cute sia!


check out the mambo king n queen!!!


stunned!! there is a photo crasher right beside yan yi!!!


oh.... nabilah went wild with ang moh!


kester too!!!  

PS: the photos all look quite happening but actually that day dammmm boring one!


best friends!


YEAH EXAMS OVER!!


nabilah: let me hear all of u SCREAM!


SMILE HARD FOR THE PICTURE!


that yellow girl is disgusted by wat kester n nabilah is doing!!!


wooooo getting abit too touchy?


sebastian telling julin a secret... HEHE.. i wonder wat is it...


ermmmmm i took photos with ppl from my lecture that i dun really know them! hahahaha but now we know!


eunice face is damm red la


wat's with the funny face!


yeah!!! act cute!


OMG!!!! damm long nv see joyce la... when yan yi suddenly pull joyce out of nowhere..... i SHOUTED JOYCE DAMM LOUD LA!!! hahahaha.....

then next day.... the perfect 10 DJs make sure of joyce until class 95 DJs all know abt it! hahahaa


oh no! another ang moh!!! womaniser womaniser!


so funny la nabilah with her sis... both are like WTF each other hahaha

PS: these mambo pics are from last week not yest! yest i went double o! first time ah.... shall blog soon!

Tuesday, November 25, 2008

Hi-Tea with my classmates plus SUNNIES!!

time for hi-tea!! yum yum!!


my 1st round... the food is very average...


2nd round... their jap food only like that! but surprisingly... the salmon is quite nice!! yum yum...


i mixed this rojak!!! the sauce is abit too sourish...


aisha so fast finish her meal n went to have her dessert!


me n nabilah went crazy!!! wuahwauhau!!


then suddenly so decent n take photo... hahahahah


check out the DESPERATE HOUSEFLY!!! ahahahah samir damm funny la...


samir is really DAMM GROSS CAN!!! he picked up the sugar packs n stuffed into his nose there... WTF!!! the best part is he put back into the container... i wonder who is that unlucky fellow that is gonna touch his *yucks*


samir is the womaniser... womaniser womaniser!!!


samir said we are the blind association... WTF!


white charming with white piano... how matching.... HAHA!


nabilah!! so style sia.. fashion model!! woots!


aisha took a super close up photo of me..... so that can see her from my shades... hahaha


my die-hard fan, AISHA.....


after Hi-tea... we went to National Museum of Singapore!!


nabilah was sooooooo excited to touch brad pitt's cock.... hahhaha....

before that i was like...

alvin: nabilah! u want to take photo with brad pitt???
nabilah: YES! I WANT!! I WANT TO TOUCH HIS COCK!!!

hahaha.....

yes yes... i am weapon of mass desire!! i know i know... LOL....


I MISSSSSSS MY VESPA!!!


camwhoring... LOL....


our stupid multi shot photo... hahaha


scary ah!! dinosaur bones falling!!!


the museum is very bright....


nabilah n kester SCANDAL SIA!!!!


its dammm nice la...


CAUGHT IN ACTION!


go check out this exhibit... its damm nice... got this story of this chinese guy and london lady they got married n how ppl during in the older days discriminate them.... like i said... LOVE PERSEVERES, MEN CHANGED! super touching la... and they are still around today... 

which reminds me of yesterday paper when they interview this indian couple in singapore that have been together for 72years! then the reporter ask if they have any bad habits... they said nope... but maybe the only bad habit is that we love each other too much....

aiyo.. how sweet can.... i bet they save alot money on dessert...

and so... end of the day winner is chua yan yi.... he managed to get the ben and jerry girl's msn email!!! i bet they must be having some wild and hot conversation..... the girl is only 17 and yan yi is 23 la!!! pedophile!!!

EruPIC