There was an error in this gadget

Saturday, October 01, 2005


CAPS GOLF was GREAT!!! BUT MY DCC ROCKS BETTER MUAHAUHA.... however.. i was kinda pissed at certain point of time... anyway... i get to really know my juniors much better during caps than dcc... partially cuz during dcc i was running the whole show n dun have time to talk to any of them... and i very sian that i have to partner a girl again for a expediton... caps echo -> JuJu, caps fox -> June Tiong, Pangkor -> Jerlyn, caps golf -> marilyn... wau piang... super sian la... i want to enjoy the expediton n not go there to correct their strokes... i have been correcting everyone strokes during training until so sick liao... end up i become a stern turner during the whole trip... anyway long expedition is no kick for me now... its just barely 16km during a single trip... hahahaaa...

food was not that good... pretty bad ok... F&B disappointed me.. only the pasta was not bad the rest... no comment.. everyone played with our own sea lunch damm funny la... we all are wasting food... like wat jeremy said... "give us lousy food, and this is wat we do..."

Most of the time i was freaking hungry... so hungry that i went to bite the canoe bow... muahuahauaha

jun kang super funny as usual again... entertain me the whole trip... my sunshine boy in my UTTER UBIN GROUP... he "VOMIT" on me on the way back la!! he was paddling by my side suddenly he just shout... YOU SICK SHIT!!! and the whole soggy cereal just splat on me like vomit!!!!! i was NOT ANGRY.... I WAS SUPER AMUSED N LAUGH UNTIL I ALMOST CAPSIZE.... hahahaaa later on i did back on him... muhauahauahauah its sooooo fun to throw "vomit" on one another... thanks for this brillant idea man... hahahahah

during the campfire... wau bring backs memories... my scouting days... hahaha but anyway its was a canoeing version of campfire... so freaking lame until i can die sia... anyway all our cheers all cannot make it except peter's group... it was super funny la... he is really a great actor... and ya my group cheer was suppose to be dammmmm funny but dunno how end up damm sucky... hahaha...

the best part was the king n queen one... yan yi is so rubbish la... he told karin when they were pretend to be couple..."HONEY, YOU ARE AS HOT AS THIS CAMPFIRE" wau piang... that is soooo not true hahahaha... freaking lame la all the stupid twins actions hahaha...
My group was really fun bunch of ppl... oh ya.. then i get to know jappo collin they all better n keep on playing those kiddy games with them... esp 007 bang... wau the first time i played with jappo i laughed until my slippers flew off... hahahaha so funny the way she scream doesnt scare u but make u laugh so hard that u just want to keep laughing... hahahaa... the who wat huh game is damm fun too... karin is damm freaking lag n terence is so blur n nicholas is such a great actor too...

i really love my juniors to bits... ya i gonna feature my beloved juniors in the next entry... i want to change my blog layout soon but i ammmmmm soooo god damm busy right now... actually... i really got nothing much to do nowadays but attachment n training... before that i was flipping my organiser... everyday was so packed... now i flip open... the whole of october is EMPTY!! can u believe it... its like i have no meetings no appointment no camps nothing at all u know... i am so stunned... well its good.. my top piority is to get my attachment stuff all sorted out first... follow by training hard now for SRRR'06 soooo much things to do yet so little time...

i am starting to plan my after graduation timetable... the earliest NS intake is june for poly students lor... that is like soooo long... and i grad like end of feb... i got almost 4 months to enjoy la... in that case... i want to fly to japan n stay with my host family n work part time there... experience life there man!!! hope those ppl there will want to employ me... SLEEP SLEEP... i am super tired now...

Monday, September 26, 2005

DCC was FREAKING FUN!!! Finally... my efforts has been paid off!!! *phew* finally no more worrying n pushing for stuff... la la la...

i couldnt concentrate on my attachment then heck it man just rush to NP asap... and yeah everyone was already in pyjamas... they still have no idea that they are going town in pyjamas!! muahuahauha!!! yeah so later on they did know abt it n its was damm cool man alot ppl staring at us!!! then at taka when i start to take photo... all came rushing n take photo with me!!

in the morning i was on msn telling wei li to come town to watch us running around in pyjamas... too bad he got GYM... hahahaha... he missed it... well wat to do... NACC is damm HAPPENING ONE LA>.. cuz got me... hahahahawell i just love to be THICK THICK SKIN! anyway we are the 1st batch of ppl running round town in pyjamas... no one is more crazy than us man!!! come dare us do anything... we will be able to do it... i love the name of the camp... DESPERATE CANOEISTS CAMP!!! hahaha...

they told me the DCC singlets were ugly but i see... not bad leh.. but the cutting is not like singlet leh... its like wat they say... basketball jersey that kind... but still i think it rocks... hahaa

then the next day was like splashing fun...make them do some silly forfeit... then i was soooo tired the whole day n keep rushing to do the video to show them during the drama nite... even when they doiung they skit i was doing all the stuff... i got no one to help me... anyway... i how all those winners enjoy playing with their olympus mju mini-S
i am so nice to give him a 5 mega pixel camera la!!! my best funniest, camera-addict, valuable, hyper, cutesy junior... hahahaa anyway i hope i am able to get more camera next time n give even more of my junior!!! hahaha love them lots... and thanks for ur skit man... i love it... so super funny especially the one that how they going to kick/kill/destroy the main com... me, lianne, weiqiang, jeremy and rudith... and pls... dun let gopi act as me... come on... i am aint that black k?

regina's skit was dammm XXX la... damm funny also la.. hahaha... but i like... and benjamin can really be a girl so pretty n cute... hahaha so funny with his teh voice... hahaha... and of course the main com skit was great too with me as cinder-gay-la... hahaha... and jeremy as the fairygod mother...

poor karin... her bikini is always being used by us the guys for the drama nite... i guess she should just donate to the club hahaha... anyway i think my acting skills improved damm alot!!! hahaha maybe cause i become thick skin already? hahaha its was damm funny la...

after the drama nite... we all had nite walk... it was still tooo bright to release them for the walk but lianne refuse to listen to us... then the juniors are not scare at all la... blk 34 is one hell freaky block ok... i was alone n the corridor light just went off!!! wat sia... then later i join juju n chen to scare ppl... juju is one great SADAKO... hahaha she really looks like one la... but some part her timing abit wrong then didnt scare them hahaha... and i was so tired then i was sleeping there... until i was feeling better to scare ppl... it starts to rain so heavy... spoilt everything la... almost half didnt get to walk... and those who walk was walking with lights on so not scary haiz so sian...

then later on at the hall it was like some party going on la... so happening got ppl play dodgeball, badminton, vball, table tennis n alot stuff la... siao one everyone haahah then i damm tired then i went to sleep... anyway DCC end off in a very bad way yeah thanks to you... anyway going CAPS GOLF... so wont be online till friday nite... i going to be sooo soooo exhausted....

have i told u all that i am PES A for my NS... pls dun put me in commando... i want to be in navy n be divers... i rather hit the water than the jungle... and the medical checkup bloody hell waste 2hrs on me for that thinking questions n stupid national education survey i just anyhow do la... so sian... oh ya i lost hell lots of weight n now i am only 55kg!!!!!!!!!!!! wat the fuck la... damm skinny leh... i better put on 5kg soon... damm light now... i want to go for endless buffet everyday... ppl go attachment put on weight i go attachment lose weight sia... i better eat like twice the amount everytime i go for lunch at NUS anyway the food is really good n nice... NP food really sucks... sleep sleep...

Sunday, September 25, 2005


DCC IS DAMM FUCKING FUN!!!! HAIL NACC!! Posted by Picasa

EruPIC