There was an error in this gadget

Friday, May 21, 2004

today ride to sch again... quite tiring... then on the way the taiwan guy greet me.. he damm power sia.. ride all the way up the steep slope!! i cant!!! then went for class... then go for lunch then nothing much... we keep talking abt kanasai n pudding... let me tell u all the story when i am back!! hahaha.... then waited in sch for wakana till 430...

went for tennis at 5... is at some other place... then got one shuai ge!!!! ah!!! no chio bu... hahaaa he look like johnny junior type!! liantee sure will faint when see him!! ah!!! so shuai!! aiyo... can i be gay for LIFE! ahahaa... then phoebe really crazy go around asking ppl to join pudding club... then we did alot pudding thing! hahaha... got one guy damm funny.. taught them how to say knn ccb!! hahaha... then went to eat sushi... damm nice!!! then wanted to take neoprint but close liao..

walk home with the president... he look so damm singaporean n look like one guy from AT n join canoe for awhile... that guy... ya then talk talk talk to him... guess wat... japan their part time one hour is $12!!!! so much right!!! FUCK!!! can i work in japan for a month before return back to singapore!!! asshole!!! anyway... my family is damm crazy!!! 1030 still got carrefour!!! hahahaa... then bought me jinbei... japs pyjamas... then tml i got to woke up at 630! going osaka universal studio wors!! aiyo too bad u all cant go... only can see from my pics ne... so poor thing... hahaa... ya the president is very nice guy... he learn korean.. anyway... gtg sleep!! nite nite!!!

Thursday, May 20, 2004

shall have a short blog today... i playing some traditional musix after class n went to look at some hip hop dance performance n wear kimono... bought something today n i going to scare phoebe tml!!... my host family invite me to japan if i wan! so nice! so tired today... its a great day... its almost a week since i am in japan... i will miss japan!!! another week to go! make full use of my days left... *sobs* masaya damm cute!!!

Wednesday, May 19, 2004

wau lau my host family just rox... bring me out for shopping n supper at 1130! cool huh! hahaha... damm funny my host father say he dun like china ppl! then i told him that singaporean also dun like china ppl! hahaha! then he told me japanese dialect... homari? really? hahahaa.... then i kept saying it they keep laughing... its like i teach miho how to chao chee bye then we kept laughing like that... anyway... i tried to teach my host parents to pronounce stereo, rural and some english words... i realise i cant really prounounce it correctly! FUCK! later i come back.. i speak japs english! haahhaa.... damm late sia.. its 137am... later still got lesson... not going to ride bicycle to sch... the weather is kinda bad... oh ya tml might be going to buy japan handphone with phoebe!!! some of the vodaphone can be use in singapore!!!!!! FUCK! haahha... now still dunno can buy or not....
wau today went to the station alone! hahaha so cool! i didnt get lost! i am so smart sia!! i belong to japan! hahaa... it was damm fun.. i park my bicycle at some sort of car park for bicycle... refer to my webby for those pics... then i forget to lock my bike so i went back to lock it n end up i am late... today was really cold...

then went to osaka aquarium... before that we went to sit the ferris wheel! it was damm nice!!! so fun!!! i took some nice pics of the view then the aquarium is nothing actually!!! quite boring!!! haiz... anyway was fun with phoebe around hahaa....

later on went to the electronic shop again look at some gadget.... then went shopping... bought some nice interesting things for my LES!!! yes!! all les must come gathering at my house once i come back hor!!! i show u all video!!! hahaha.... then i went to shop for clothes... FUCK!! everything is damm ex!!! there is this really rare levis jeans so nice! but ex... then got this LEE jeans also damm nice!!! should i buy!!! but i still left about almost another 11days... DAMM JAPAN ROX!! i need to bring 2k next time to spend!! its a shopping paradise! better than singapore actually... but singapore is cheaper... anyway got myself this 3 clothes which come in a set! those usually japan ppl wear one... so nice.. $45... but singapore really cant find lor...

japan the guys alot of them very shuai.. actually they are more of pretty boys... really pretty k! i am so gayed n jealous... some of them far far like so shuai.. when go close,... FUCK FACE... same goes for the girls.. hahaha actually alot of them chio is cuz of the make up... i wan to migrate to japan!! hahaa... then just now phoebe went to take photo with the guy at the counter... he look like johnny junior!!! hhahaa.... oh ya then at another shop... got one guy also like like takky that pattern!!! wore damm nice... his shirt is striped n long sleeve n wear white jeans! then the addidas shoes is black background n white strips... damm nice!!! wan to rip off his clothes then run away! hahaa... all their stuff fucking nice lor!! really cant find in singapore...

went home alone... was damm sleepy.. then i was cycling back home in heavy rain... i was drenched badly... no umbrella... i need more btms.. now my jeans is wet... felt so bad to make my host mother wash clothes for me... and wash the dishes... haiz.. felt bad!!! anyway... i miss my LES!!! i miss u ppl!!! FIRE! hahahaa.... i will be back real soon! i promise!!! *muackz*

Tuesday, May 18, 2004

http://groups.msn.com/OsakaRox/shoebox.msnw view my osaka photo! updated daily!
konnichiwa!!! today i woke up by masaya..."alvin!! okinasai yo!! ima gakkou e ikou yo!" (alvin! wake up! now going to sch liao!!) hahaa then woke up n went sch with him.. damm scary!! got 5/6 friends waiting for him to go sch! wauauahaaha... then they siao siao one.. took magnet from dunno where then try to stick to any metal surface... hahaa... the pri sch got alot children!!!! ah!!! damm kawaii!!! i wan be a pri sch jap teacher!! damm cute ne!!!

i ride to sch alone... i lost my map after i reach sch... i didnt get lost! so super hor!! hahahaa... damm fun!! i reach sch damm early... 830am... oh ya! today the host mother lend me the japan phone!!! ah!!!! so happy!!! but no camera... cant sms.. cant email... only can talk on phone... sian... then went for class...

later on took bus to town... went osaka castle!! so nice but nv go in... waste of $$... sian one la... anyway its was really fun n everyone now hate someone... secret... tell ya after the trip... then end up we only have 30mins to walk around town... end up my n teck yong with kana... went to see electronic... FUCK!!! canon ixus i batt here only cuz $50++ singapore is $85!!!!!!! FUCK... if i know that i should got it here... anyway the memory card here is ex...

later on went home with phoebe... ya we drop at the sch n she can just walk home but i have to ride back home alone... damm chiam... damm tired... its like so sloppy everywhere... its real steep... then later on phoebe came over my house n we go carrefour together... hahaa... i think my host parents are freak out by me by the fact that i going to take photo in the hot spring.. he say NO!! pervert! hahaa hello i just wan to take photo of the scenery... not ppl naked!! however they said that JAPAN the police very strict!!! anyway there is alot japan movie i wan to watch!!! but it seems that singapore just cant import them over... dunno why... haiz...

i better go get some sleep n pack my bag n write my damm journal... BITCH... ok nite!

Monday, May 17, 2004

its damm fun to go to sch... i went to the 100yen shop.... i bought alot stuff!!! damm nice... got secret k!!! hahhaa dun tell u ppl... anyway got this nice sticker which says no shitting allow for dogs in japanese... i gonna paste it on my paddle!! hahaa... so fun!! i shop so much till its $60++... which means i bought 40+items!! so fun!!!

the japanese tv is damm funny k!!! super nice! i just only can tell u this cuz the rest i will tell u when i am back! just briefly tell u stuff!!! hahaah... the whole damm me n phoebe keep on taking other japs handphone n play!! hahaha so FUN! so nice... i saw alot new commercial clips... damm nice!!! i taking tons of video n pics like there is no tml... i am so glad that i bought that SD card... guess wat.. my that japanese phone cant be use in japan! i dunno why! FUCK!!!

tml i gonna ride to sch like japanese drama... then saw ur friend u will ring ring the bell n say ohayo!!! (gd morning).... had tempura for dinner quite nice la... hahaa... oh ya before that i went carrefour with the host mother n keiya... guess wat... i think alot ppl keep looking at us cuz the mother so freaking young.. n i look like the father of the child... its like she is my wife like that! hahaha so funny!!! the mother is really young... argh.. i gonna sleep.. today during class i kept yawning now stop k!! i damm scare my baggage exceed the 20kg limit!!!!!! FUCK! anyway... NITE!!! JAPAN ROX!
wau today first day go sch... damm fun... the ppl there damm cool... dress damm nice lar... then i saw some guys aiyo machiam like gay.. cuz they trim their eye... took bus to sch n the bus is like the japs drama.. so cool!! i really dam tried.. i go rest for while then again late... tired!!

Sunday, May 16, 2004

rox!!! now i am typing in japan!!! la la... my host family house is damm big k!!! FUCK! will show u all the pics when i am back... i took tons of pics!!! so fun!!! then the kids damm damm damm cute!!! i bath with them! guess wat!! they keep spraying cold water at me!!! idiot!! naughty boy... then was at the welcome party then we intro ourselves... saw some chio bu... n only saw one yan dao so far.... but he talk like gay... hahaa... i like! hahaa... then i saw one girl look like liantee leh!!!! liantee!!! got japanese look like u sia! bang wall....

then when i was in the plane i was playing!!! so fun! cant sleep sia!! play n play... the food is super nice!! hahaha... the air stewardess looks very familiar leh n she look abit like diana ser.... then when we arrive... waited so long to go the sch... slept in the taxi... damm funny... me n teck yong the only 2guys was in one cab.... then the taxi driver nv talk to us.... until when he near bang into another car... he ask whether we are ok... then from then start talking to us... so lame... then he say our teacher very gentle n nice... hahaa she is attached.... yeah...

fuck... guess wat... the elder son, masaya he is looking at me typing this blog n he suddenly just FART!! wat the hell i didnt know kids can fart too!! cool huh... oh ya the house is FUCKING near to carrefour!! their carrefour is so different from us!!! damm big n chio like one mega shopping mall... its really chio wait till i show u the photo.... muaaha... then i went to see the handphone! FUCK! all dammm chio!!! but cant buy cuz must sign 2yr plan... n i ask if dun sign 2yr plan n just get the phone can'? they say cant... the phone cant be use lor... so sad... then i went to look at their digi cam... guess wat! its fucking CHEAP!! canon ixus i for only $450!!! singapore sell $570!!! damm cheap k... then one lousy MD only cuz $75!!! oh my god the camera all damm chio... then olympus one 10x zoom cam cost $799 in singapore here only sell $600... damm fuck right... anyway.. i have not teach anyone say knn ccb... will teach one soon...

tml will go sch!! hehee!!! ok la its late... i wan to go sleep early.. need to pack bag too n the son waiting for me to sleep with him...

EruPIC